کرویف و رد دعوت سران بارسا برای حضور در ضیافت رسمی قبل از بازی
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

کرویف و رد دعوت سران بارسا برای حضور در ضیافت رسمی قبل از بازی

رابطه نه چندان خوب کرویف با مدیران بارسا باعث شد تا او اخیرا در مصاحبه ای اعلام کند که تا زمانی که روسل ریاست باشگاه کاتالان را در دست دارد، هرگز گام به ورزشگاه نوکمپ نخواهد گذاشت

سران باشگاه بارسلونا از یوهان کرویف ، سرمربی و اسبق این تیم که قبل از روی کار آمدن ساندرو روسل، رئیس افتخاری این باشگاه نیز بود دعوت کرده اند تا درضیافت رسمی مدیران دو باشگاه که ظهر روز 4شنبه وقبل از مصاف دو تیم آژاکس و بارسلونا برگزار می شود حضور یابد.

این ضیافت رسمی به بهانه اولین بازی دو تیم در دورگروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به صرف ناهار و دررستوران میرر شهر بارسلونا برگزار می شود ودرهمین راستا سران باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند تا از کرویف که از اسطوره های هردو باشگاه است، برای حضور دراین مراسم دعوت به عمل بیاورند.
این درحالی است که رابطه نه چندان خوب کرویف با مدیران بارسلونا باعث شد تا او اخیرا در مصاحبه ای اعلام کند که تا زمانی که روسل ریاست باشگاه کاتالان را در دست دارد، هرگز گام به ورزشگاه نوکمپ نخواهد گذاشت. اما با وجود این صحبتها سران بارسا از او دعوت کرده و منتظر پاسخ او هستند.
طبق پیش بینی های انجام شده کرویف این پیشنهاد را رد کرد و اعلام کرد که دراین مراسم حضور نخواهد یافت و آب پاکی را روی دستان آبی اناری ها ریخت. او همچنین در صحبت هایی  اعلام کرده که دربازی امشب طرفدار آژآکس آمستردام خواهد بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01